Tulihan se aurinko tännekin, jipii ! Kerkesin vaan jo polttaa itseni, onneksi en pahasti.

Olen ollut tässä kolmena päivänä auttamassa sellaista Elvi-mummua, pessyt ikkunoita, luutunnut lattioita ja hinkannut mattoja. Palkallisena tietysti. Ihana oli huomata kuinka se mummu oikeasti rakastu muhun. :D Vaikka olis hyvin voinu luistaa jossain hommassa, että "ei se huomaa jos en tosta kohtaa pese", mutta ei halunnu kun se mummukin oli niin ihana mulle. Vaikka tienasin tosta siivous jutusta 4H:n kautta jo reilu 60e, (eli 4H pulitti mummua 120 edestä.. kallista) halusi mummu antaa mulle välttämättä antaa vielä 20e kouraan. Ja oli se nyt muutenkin ihana, kauheesti kehu mua ja lupas tehdä mulle jonkun hatunkin. :D Ihan varmasti vien Elvi-mummulle kuule jouluna kortin. :) Elvi lupasi, että saan myös töitä hänen veljeltään, eli lisää rahaa tulossa..

Tein tänään myös maailman ihmeellisimmen muffinin, siinä on mokkapalan kuorrute. (onko muuten muffinssilla ja muffinilla mitään eroa? muffini kuulosta kivemmalta.) Tein niitä vaan yhden, halusin kuvattavaa. :D Se mokkapalojen kuorrute vaan on niin söpö, tässä siis tulos:

140w9k3.jpg

Maistelin tänään myös kesäni ensimmäiset mansikat, nams nams. Ne on kyllä hyviä, ei voi mitään.

2edczyq.jpg

Koitin myös tehdä postausta sen Volumasterin käytöstä (vai miksikä sitä kuuluisi kutsua?), mutta se on ihan mahdotonta nostaa hiusta, pitää vehjettä kädessä ja ottaa kuva samaan aikaan. Joo, onhan itselaukaisin keksitty, mutta silti.. Voisin esitellä teille muutamia otoksiani siitä, että hius suoro ei saa olla se päällimmäinen, ettei krepit jää näkyviin:

3rl35.jpg

1196zhd.jpg

27wr8xt.jpg

Mitään tärkeää asiaa minulla siis ei todellakaan ollut. Paitsi Elvi-mummu asia ! :)