Hei everyone! Olemassa on jo monia ihania muotiblogeja ja muita ihanaisen ihania blogeja, kuten maukkaat ruokablogit. Mutta koska itse olen kovin nuori, enkä osaa vielä päättää esimerkiksi koulustustani, en osaa myöskään päättää mistä tämä MINUN blogini pääasiassa kertoisi. Haluaisin siis pitää muotiblogia, mutta koska en siihen pysty (olen siis hieman liian tietämätön), pidän sellaista blogia jolla ei ole mitään yhtä suurta "lahkoa", eli sekablogia. (:D) (Ymmärtääköhän tätä selitystä kukaan?)

Juuri edellä päätin blogini olevan sekablogi, joka tarkoittaa sitä, ettei blogini keskity vain yhteen aiheeseen, mitä sitten ovat kaikki aiheet? No tietysti tuo muoti, mutta koska en siitä tiedä niin paljoa, päätin blogini "muotilahkon" kertovan "matkasta muodin maailmaan", jonka tulen aloittamaan aivan pohjalta. Muita pienempiä aiheita blogissani tulevat olemaan ruoka, eläimet, sisustus ja minun elämäni.

Ennen kirjoittelun alkua voisin kumminkin esitellä itseni. Olen 16 kesäinen tyttö, meidän kesken May, Tampereelta päin. Kiinnostuksen kohteeni ovat blogini aiheet. Muoti, ruoka, sisustus ja eläimet. Kirjoituksia lukemalla minuun on varmasti helpompi tutustua.

Blogini nimi on piece of dream (koko nimi ei mahtunut osoitteeseen). Se tuli jostain, eikä sille ole sen kummempaa selitystä. Ikäväkyllä sitä ei lue edes bannerissa, se ei vaan sopinut siihen..

Miltä kuulostaa?

Ulkoasu on itse väsäämäni (vuodatuksen pohjaa käyttäen) ja kuvat ovat marimekon sivuilta.

Kesäterkuin, May ! :)

ostlw9.jpg